FAQ
Hur kommer jag i kontakt med Mellanmål of Sweden?
Du är välkommen att kontakta oss på info@mellanmalofsweden.se eller i kontaktformulätet nedan.
Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
Alla belopp som visas på hemsidan är inklusive moms och exklusive leveranskostnader. Vi accepterar följande betalningsmedel:
- Shop Pay (shopify)
- Visa och Mastercard (kredit- och betalkort)
- American Express
- Google Pay
- Apple Pay
- Maestro
- Union Pay
Mellanmål of Sweden använder säkra betalningssystem (Shopify Payment) som krypterar all information, vilket gör att anslutningen är helt säker.
Jag fick fel vara eller order saknar en vara?
Kontakta oss på info@mellanmalofsweden.com eller fyll i kontaktformuläret nedan så hjälper vi dig. Ange ordernummer för snabbare hantering.
Hur vet jag att min order har gått igenom?
En orderbekräftelse skickas till din e-postadress som du angivit när du gör en beställning från oss. Om du mot förmodan inte fått en orderbekräftelse kan du kontakta oss på info@mellanmalofsweden.com eller fyll i kontaktformuläret nedan så hjälper vi dig.
Psst. glöm ej att kolla din skräppost!
Får jag veta när min order har kommit fram?
Kan jag ändra eller avbryta en order?
Vi arbetar aktivt för att din order ska gå iväg så fort som möjligt men om du kontaktar oss inom (x h) så kan vi ändra eller avbryta din order. Skulle vi inte hinna göra en ändring eller avbryta din order så har du som konsument enligt Distans- och hemförsäljningslagen (2005:59) 14 dagars ångerrätt från att du mottagit din order. Om din order levereras i flera delar, gäller det från datumet du mottog den sista delen.
Frågor? Kontakta info@mellanmalofsweden.com så hjälper vi dig.
Vad kostar frakten?
Kostnad för frakt ser du i kassan när du checkar ut ditt köp.
Hur lång tid tar leveransen av min order?
Leveranstiden för din beställning är normalt 1-3 arbetsdagar. Vid beställning på helger och helgdagar skickas ordern vid första kommande arbetsdag. Skulle det bli förlängd leveranstid i speciella fall meddelar vi dig via e-post du angivit vid beställning. Vid delleverans kommer vi även att meddela dig.
Hur gör jag om jag vill returnera eller reklamera min order?
Vi erbjuder 14 dagars full returrätt på varor köpta på mellanmalofsweden.se
14 dagars period räknas från den dagen som du tar emot din beställning. Eventuella returkostnader står du som kund själv för, precis som valet hur du vill returnera din order. Varan/ordens ska returneras i originalförpackning.
Om du fått en fel eller en trasig vara i din order ber vi dig kontakta oss omgående, antingen via e-post eller via kontaktformuläret nedan. Beskriv felet så utförligt som möjligt och glöm inte att ange ordernummer för en snabbare hantering. Vi arbetar aktivt för att lösa problemet och vårt mål är att du som kund alltid ska vara nöjd med ditt köp!